Yıldızlar Takımı 3 - High School Musical 3:Senior Year - 2008 Türkçe Dublaj

Yıldızlar Takımı 3,High School Musical 3,online izle,afiş
Yapım:2008 ~ ABD
Tür:Komedi / Dram / Müzikal / Romantik / Aile
Yönetmen:Kenny Ortega
Senaryo:Peter Barsocchini,Peter Barsocchini(Kitap)
Müzik: Zac Efron, Ashley Tisdale, Vanessa Anne Hudgens, Corbin Bleu, Lucas Grabeel, Monique Coleman, David Lawrence
Süre:112 Dk..
Oyuncular:Zac Efron ... Troy Bolton
Vanessa Hudgens... Gabriella Montez
Ashley Tisdale... Sharpay Evans
Lucas Grabeel... Ryan Evans
Corbin Bleu... Chad Danforth
Konu:Lise son sınıf öğrencisi olan Troy ile Gabriella üniversite hayalleri kurmaktadır. Ancak üniversiteyi farklı kentlerde okuyacakları için aşklarının geleceği tehlikeye düşer. Birbirlerinden ayrılacak olmaları gerçeği ile yüz yüze kalırlar. Kendi deneyimlerini, gelecek umutları ve endişelerini yansıtan seçkin bir müzikal sahneye koyarlar.









5 yorum:

Anonymous dedi ki...

bu ne ya devamlı 3 ve 4üncü partlar donuyor ilgilenseniz şimdiden teşekkürler

Anonymous dedi ki...

bu neya devamlı 3 ve 4üncü partlar donuyor ilgilenseniz diyorum şimdiden teşekkürler

Anonymous dedi ki...

1 ve 2inici partlar hiç donmadı gayet donmadan seyrettim ama 3 ve 4üncü partlar devamlı donuyo ilgilenseniz diyorum şimdiden teşekkürler

Anonymous dedi ki...

filmin gerçekten 1 ve 2inci partlarını hiç donmadan seyrettim ama 3 ve 4üncü partlar devamlı donuyo ilgilenseniz diyorum şimdiden teşekkürler

admin dedi ki...

Filmi biz denedik fakat aşırı derece bir donma ile karşılaşmadık.Biraz yüklenmesini bekleyiniz geç yüklenmesinden kaynaklanıyor olabilir..

Yorum Gönder