Tropik Fırtına: Al Bakalım - Tropic Thunder / 2008 / Türkçe Dublaj / İndirmeden İzle

http://2.bp.blogspot.com/_4ZzB6NWIEds/SRn_bsXAFuI/AAAAAAAABZA/SmBYVTnjWuI/s400/Tropik+Fırtına+Al+Bakalım.jpg
Tür:Komedi / Aksiyon / Macera
Yönetmen:Ben Stiller
Senaryo:Ben Stiller, Justin Theroux, Etan Cohen
Müzik:Theodore Shapiro
Süre:124 Dk ..
Oyuncular:Ben Stiller, Jennifer Love Hewitt, Jack Black, Robert Downey Jr., Jason Bateman, Tom Cruise,Tobey Maguire, Jon Voight, Matthew McConaughey, Steve Coogan, Jay Baruchel, Alicia Silverstone, Bill Hader, Nick Nolte, Christine Taylor, Tyra Banks, Trieu Tran, Brandon T. Jackson, Danny R. McBride, Brandon Soo Hoo, Reggie Lee, Anya Monzikova, Amy Stiller
Konu:Filmde aksiyon filmlerinde oynayan aktörlere eğitim verilen dış dünyadan yalıtılmış Dale Dyle eğitim kampında iki hafta kaldıktan sonra yeniden topluma dönen oyuncuların topluma dönüşlerinden sonra karşılaştıkları zorluklar ve bocalamaları komedi kalıpları içerisinde anlatılıyor.
Jeff Portnoy, Tugg Speedman, Kirk Lazarus, Rob Slolom ve Kevin Sandusky isimli ünlü Hollywood oyuncuları Vietnam Savaşı ile ilgili bir film çekmek için bir araya gelmişlerdir. Yapımda yaşanan problemler, oyuncuların özel yaşamları ve yönetmenlik hataları ile film bir skandallar silsilesidir. Sonunda yönetmen filmin kaynak olduğu kitabın yazarı ile konuşur ve Dört Yaprak lakaplı yazarın çılgın fikirlerini hayata geçirmeye karar verir. Yönetmen ve yazar kaprisli oyuncuları ormanın içinde bırakacak ve onları korkutarak derslerini verecektir. Ancak plan başladığı yerde sona erer.
Sorun oyuncuların bunun farkında olmamalarıdır.










0 yorum:

Yorum Gönder