Alacakaranlık - Twilight / DvD / Orjinal / 2009 / Türkçe Altyazılı / Online İzle

http://i41.tinypic.com/skvzbt.jpg
Tür:Aksiyon / Korku / Romantik / Gerilim
Yönetmen:Catherine Hardwicke
Senaryo:Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer
Müzik:Carter Burwell
Konu:Annesiyle birlikte Phoenix’te yaşayan Isabelle, nnesinin başka bir adamla
evlenmesi üzerine babasının yanına Washington'ın, hiç yağmurun dinmediği
küçük kasabası Forks'a taşınır. Gizemli ve çekici Edward'la tanışması
hayatını daha önce bilmediği bir yöne sürükler. Edward içinde yaşadığı küçük
toplulukta kimliğini koruyabilmiş bir vampirdir.İki sevgili kendilerini, tutku
ve tehlike arasında dengede duran bir bıçağın en keskin noktasında bulurlar.












25 yorum:

ceren dedi ki...

gerçekten mükemmmel diğer sitelerde böyle orjinal bir şekilde izlememiştim gerçekten süper ayrıca edwarddd seni sefiyoreee

Anonymous dedi ki...

abi süper bi film bella muhteşemsin

Anonymous dedi ki...

bence süper bir film bende aşkı sevdigim için benden tamm puan aldı bence aşkı seven her insanın seyretmesi gereken bir film emege saygı / Elinize Sağlık Güzel olmuş

Anonymous dedi ki...

edwarda aşığım ya çok yakışıklı ve film mükemmel ötesi

Anonymous dedi ki...

tam benlik benim aşkım orada aşkııııııııııım

Anonymous dedi ki...

EDVIRT AŞIĞIYIM COK GÜZEL OLMUŞ AŞKIMI ÖPÜYORUM AŞKIM.................

Anonymous dedi ki...

ya bişi dicem bu serinin kaç kitabı var biri bana cevap yazsın lütfen AŞKIM EDWRDI SENİ ÇOK SEVİYORUM KIZLAR ONA BAKMAYIN O BENİMDİR OK.

Anonymous dedi ki...

BU KİTABIN SERİSİ TÜRKÇE Mİ?

admin dedi ki...

Bildiğim kadarıyla türkçe.

admin dedi ki...

Filmin türkçe dublajını bu adresten izleyebilirsiniz.

http://www.cinemaevi.com/2009/05/alacakaranlk-twilight-2008-turkce.html

Anonymous dedi ki...

ya ben o siteye giremiyorum varsa bilen tükçe izlemek istedim olmuyor yol göstersin edwrdımın aşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşkına seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum gülüm benimmmmm

Anonymous dedi ki...

edward harika ya yok böyle biri kesinlikle... film bence çok güzel hatta harika tebrik ediyorum... edward yani robert a bayılıyorum süper!!!!!

Anonymous dedi ki...

robert pattinson'ı yakışıklı bulmak tamam da aşkım maşkım diye saçma sapan sözlerle bunu belirtmenin mantığı nedir acaba? düzgünce yakışıklı deseniz olmuyor mu yani ufaklıklar? (merve)

Anonymous dedi ki...

hani edward hiç uyuyamıyordu hstahanede nasıl uyudu belkı ıkıncı kıtapda acıklaması vardır

Anonymous dedi ki...

benm twiliqht i izlememinin 10.su çok qüzel bir flim ve şuan 3.kitabındayım (: hıı birde edward hastanede uyumadı arkadaşım orda uyur qibi yaptı..

Anonymous dedi ki...

bn filmi izlemedmm ama film iğrencmıss

Anonymous dedi ki...

iğrenc olduunu izlemeden bilemezsin.bence bu konuda yorum yapma !

Anonymous dedi ki...

edwarddd harikaaa

Anonymous dedi ki...

Edward herkez harika diyor ama ona harika diyenlerin ve 'Harry Potter ve Ateş Kadehini' izleyenlerin çoğu onu yardımcı oyuncu olarak oynadığı Cedric rolünde hiç farketmemiş oluyor ; birden bu fimle ' Harika ' ünvanını aldı .Bu tamamen bizden kaynaklanan bişey aslında biri beyeniyor diğeride iğrenç diyomiyor. Herneyse ayrı bir açıdan değerlendirisek filme iğrenç demek haksızlık olur ancak mükemmel denecek kadar iyi bir film değil. Bu filmdeki aşk hikayesi çok hafif kalıyor ; kızı sevdiği için vampirlerle savaşıyor . Ben çok fazla film izleyen biri olarak bundan çok daha iyi , aşkı damarlarında hissedebileceğin filmler izledim.Kısacası abartıldığı kadar iyi bir film değil.

Bayan XX

adsız dedi ki...

bella mukemmel ya cok tatli bella aşkım aşkım puhahahahaha:)))

Anonymous dedi ki...

güzel film ama edvert harry potter filminde daha yakışıklı ve daha başarılıydı bu filmde vampirleri biraz sempatik ve insancıl yaparrak iğrenç yüzlerini gizlemeye çalışıp izlemeye değer kılınmış hepsi bu basit ama güzel filmdi. :))))

sinem Yeşildağ dedi ki...

sinem yeşildağ
ben tam 8 kez izledim ve kimlere tavsiye edip izlettiysem hapsi çok beğenerek izledi aşkın çaresizliğine çözüm verecek bir seri bence bu filmin kitapları gerçekten perfect hemen vizyona girseler keşke ama 2.si kasımda sinemalarda haberiniz olsun :)))

Anonymous dedi ki...

bence sen kıtapları okumassın bu yuzden bu kadar sacma konusuorsun cedrıc rolundeyken bıle gercekten harıkaydı ordada mukemmeldı bence sen cok fılm ızlıorsun bırazda kıtaplarına yonel burda senın heyecanını gıderecek bır ask hıkayesı anlatılmıyo burada kı askı sen yasat bakalım baska bırını kıtapla flm arasında o kadar fark varkı tavsıyem kıtapları oku ondan sonra atıp tut ve ordakı ask hıkayesını gercekten askı anlayan bırı anlayıp hıssedebılır fılm tutkunu bır yaratık deıl

Anonymous dedi ki...

fılm ıcın bu kadar super yyorumlar varken gercekten kıtapları okusanız ne yapardınız merak edıyorum ve ben kendı adıma yenı cıkacak fılmlerın kıtapların tıpa tıp aynısı olmasını ıstıyorum o zaman daha cok begenılecegını soyleyebılırım alacakaranlık yenıay tutulma safak vaktı bu zamana kadar okuyupta gozumde canlandırabıldıgım ve her gece ruyalarıma gıren tek kıtaplar tesekkurler stephany meyer

Anonymous dedi ki...

fılm ıcın bu kadar super yyorumlar varken gercekten kıtapları okusanız ne yapardınız merak edıyorum ve ben kendı adıma yenı cıkacak fılmlerın kıtapların tıpa tıp aynısı olmasını ıstıyorum o zaman daha cok begenılecegını soyleyebılırım alacakaranlık yenıay tutulma safak vaktı bu zamana kadar okuyupta gozumde canlandırabıldıgım ve her gece ruyalarıma gıren tek kıtaplar

Yorum Gönder